Tuesday, June 15, 2010
نامه ای برای تو پرویز مظلوم تنگستانی !!

ای بچه ی تنگستان

نمی دانم و واقعا شرمسارم که تو را تنگسیر صدا زنم ، چرا که همه مردم ایران زمین ، تنگستان و تنگسیر را به غیرت ، مردانگی و ایثار می شناسند . ما شهره ی همه آفاق هستیم که " تنگسیر و حرفش " . چگونه تو خود را جنوبی ، تنگستان و بوشهری می خوانی در حالی که هیچکدام از اوصافی را که در مردمان این دیار وجود دارد در انعقاد قرارداد شفاهی خود با تیم شاهین به مردم نشان ندادی.

در سایت های خبری خواندم که تو آمده ای که دینت را ادا کنی ، آیا این وفای به عهد بود؟ تو را به این دلیل بچه خطاب کردم چون هنگامی که زرق و برق و درهم و دینار را دیدی تمام عقل و هوش از کف برفت و به همه ی قول و قرارهایت پشت پا زدی. شاید در پاسخ بگویید دنیای حرفه ای جایی برای این حرفها ندارد. اما در همین دنیای حرفه ای ، غیرت و مردانگی و خصایص پهلوانی وجود دارد. تو به دنبال این هستی که پرویز خان صدایت کنند در حالی که ما تنگسیر ها از این عبارات متنفریم. ما با صداقت و با شهامت مثال زدنی دیارمان مردمان صادقش را با تمام وجودمان می ستاییم و دوست داریم. تو خطا رفتی و به زعم ما خطا کردی.

البته این خطای تو باعث نادیده شدن عملکرد ضعیف مدیریت و مسئولین باشگاه شاهین نمی شود. این عزیزان سر مست از بقای شاهین در لیگ برتر بودند و به یکدیگر تبریک می گفتند و غرق در پیام های تبریکی بودند که از اطراف و اکناف می رسید . فراموش کرده بودند که نبایستی خوشحالی و جشن به راه انداخت. از برای چه جشن و پایکوبی؟ آیا تاریخچه فوتبال ایران و جنوب را مطالعه کرده اید؟ آیا حق ما نیست که از ابتدای شکل گیری فوتبال و لیگ برتر در ایران جزء تیم های تراز اول باشیم؟ سهم ما در تولید و گسترش فوتبال در مقایسه با شهرهای دیگر چقدر است . اگر نیک بیندیشید تا رسیدن به قله ی واقعیات هیچ جشنی راه نمی انداختید و فراموشتان نمی شد که در آستانه شروع مجدد لیگ هستیم و شاهین همچنان نابسامان. بیدار شوید و عینک واقعیات بر چشم زنید و بدانید که هنوز به دلیل خیلی بی کفایتی ها و سوء مدیریت ها به حقوق خود نرسیده ایم.
Atashi @ 2:19 AM